ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
28 Φεβρουαρίου, 2022ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
1 Μαρτίου, 2022Προς:
Παπαστεργίου Αθανάσιος
Λογιστής Α’ τάξης
Νικήτη Χαλκιδικής
Έχοντας υπόψη :
Το άρθρο 120, παρ. 3 του Ν. 4412/16 (ΦΕΚ 147/08.08.2016 τεύχος Α’): Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ) και τις διατάξεις του Ν. 4782/2021 και ειδικότερα το κεφάλαιο Γ του άρθρου 49 περί δημοσίων συμβάσεων,
Το Ν.Π. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΡΩΝΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ προτίθεται να αναθέσει την εργασία με τίτλο «ανάθεση για λογιστική και φορολογική υποστήριξη της επιχείρησης και των υποκαταστημάτων της», και συγκεκριμένα η εργασία αφορά υπηρεσίες λογιστικής, φοροτεχνικής υποστήριξης της ΑΕ του Δήμου Σιθωνίας για τη χρήση 2022 και το πρώτο διάστημα του 2023, θα είναι συνεχιζόμενη έτσι ώστε να υπάρχει συνέχεια και να μη μένει η επιχείρηση στις αρχές του νέου έτους χωρίς λογιστική υποστήριξη οπότε θα ολοκληρωθεί στις 28-2-2023.
1. Λογιστική κάλυψη της επιχείρησης στην οποία περιλαμβάνονται:
α) Μηχανογραφημένη τήρηση των Λογιστικών Βιβλίων.
β) Επίβλεψη και υποστήριξη για την σωστή καταχώρηση-ενημέρωση στα βιβλία των σχετικών παραστατικών.
γ) Συμβουλευτική και τεχνική υποστήριξη για την ορθή λειτουργία του διπλογραφικού συστήματος της Δημόσιας Λογιστικής
δ) Έκδοση μηνιαίων στατιστικών στοιχείων και αποστολή στην οικονομική υπηρεσία του Δήμου Σιθωνίας
ε) Σύνταξη Αποτελεσμάτων Χρήσης και Ισολογισμού χρήσης 2021 καθώς και υπογραφή αυτού.
2. Παροχή φορολογικής τεχνογνωσίας και τεχνικής υποστήριξης στα εξής:
α) Σύνταξη των περιοδικών Δηλώσεων Φ.Π.Α.
β) Σύνταξη των περιοδικών Δηλώσεων Φόρων προμηθευτών
γ) Σύνταξη των συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών, προμηθευτών
δ) Υποβολή Κατάστασης Συμφωνητικών
ε) Υποβολή στοιχείων βεβαιώσεων αποδοχών
- Μισθωτών,
- Αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα,
- Εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα
ζ) Σύνταξη Φορολογικής Δήλωσης για την περίοδο χρήσης 2021
3. Τεχνική υποστήριξη σε εργασιακά θέματα – διαχείρισης μισθοδοσίας, περιλαμβανομένων:
α) Σύνταξη και υποβολή κάθε στατιστικού δελτίου και αναφοράς που μπορεί να ζητηθεί από οποιοδήποτε δημόσια υπηρεσία ή φορέα.
β) Υπολογισμός μηνιαίων Μισθοδοτικών Καταστάσεων
γ) Σύνταξη και υποβολή Α.Π.Δ. στο ΕΦΚΑ – ΙΚΑ.
δ) Δημιουργία αρχείου ΕΑΠ για πληρωμή μισθοδοσίας μέσω ΕΑΠ σύνταξη -εκτύπωση μισθοδοτικών καταστάσεων.
Ε Συγκεντρωτικές ετήσιες υποβολές σε Δ.Ο.Υ. – Ι.Κ.Α.- Σ.Ε.Π.Ε.
ζ) Πλήρης παρακολούθηση όλων των εργασιακών μεταβολών των εργαζομένων.
η) Διεκπεραίωση των υποχρεώσεων του εργοδότη (ασφάλιση, αποδοχές εργασίας, άδειες αποζημιώσεις, λοιπές παροχές) με αποστολή σχετικών εγγράφων στο ΕΦΚΑ – ΙΚΑ , Επιθεώρηση Εργασίας, ΟΑΕΔ κ.α, για την αποφυγή πρόσθετων επιβαρύνσεων.
θ) Έγγραφη διεκπεραίωση αιτημάτων του προσωπικού σχετικά με εργασιακά , ασφαλιστικά και μισθολογικά θέματα.
ι) Πλήρης παροχή συμβουλών και ενημέρωση για τις νομοθετικές εξελίξεις που αφορούν την Επιχείρηση.
κ) Υποστήριξη όλων των προγραμμάτων που υλοποιεί η Επιχείρηση, με συμπλήρωση αρχείου οικονομικών και μισθολογικών στοιχείων.
4. Τεχνική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με τον Ο.Α.Ε.Δ. – Σ.Ε.Π.Ε. και διεκπεραίωση των απαραίτητων εργασιών, συμπεριλαμβανομένων:
α)Υποβολή εντύπων ΣΕΠΕ – ΟΑΕΔ που σχετίζονται με το προσωπικό της επιχείρησης
- Ε3 ενιαίο έντυπο αναγγελίας πρόσληψης
- Ε5 οικειοθελής αποχώρηση
- Ε7 λύση σύμβασης ορισμένου χρόνου ή έργου
- Ε4 ετήσιος πινάκας προσωπικού
- Ε4 τροποποιητικός ωραρίου
- Ε4 συμπληρωματικός ωραρίου
- Ε4 τροποποιητικός αποδοχών
5. Εκπροσώπηση της επιχείρησης για θέματα σχετικά με λογιστικές εργασίες προς:
α) Τις αρμόδιες δημόσιες αρχές (Δ.Ο.Υ., Ο.Α.Ε.Δ., κτλ.)
β) Λοιπούς οργανισμούς, φορείς και υπηρεσίες που κρίνεται αναγκαίο.
6. Λογιστικήπαρακολούθηση της επιχείρησης στην νέα πλατφόρμα της ΑΑΔΕ(Mydata)
α) Διαβίβαση των Παραστατικών εσόδωντης επιχείρησης
β) Παροχή λοιπών υπηρεσιών σχετικά με την νέα πλατφόρμα της ΑΑΔΕ (Mydata), σύμφωνα με τις ισχύουσες Νομοθετικές διατάξεις, λαμβάνοντας υπόψη τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων στην νέα αυτή πλατφόρμα της ΑΑΔΕ.
7. Ενημέρωση της διοίκησης για την κίνηση της επιχείρησης (πωλήσεις, ταμείο, κίνηση τραπεζικών λογαριασμών, κτλ)
Επισυνάπτεται η τεχνική περιγραφή της εργασίας για την διευκόλυνση των ενδιαφερομένων.
3.-τεχνική-περιγραφή-λογιστική-υποστήριξηΟι ανωτέρω υπηρεσίες αντιστοιχούν σε 1574 εργάσιμες ώρες του αναδόχου μέσω του ιδίου ή συνεργατών του κατά τη διάρκεια του 2022 και 262 εργάσιμες ώρες για το 1ο δίμηνο του 2023.
Παρακαλούμε να μας αποστείλετε έως 05-03-2022
- Προσφορά –πτυχίο –άδεια άσκησης επαγγέλματος
- Άδεια λογιστή Α τάξης
- Εμπειρία στα λογιστικά
- Φορολογική ενημερότητα για κάθε νόμιμη χρήση
- Ασφαλιστική ενημερότητα για κάθε νόμιμη χρήση
- Ποινικό μητρώο
O ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Φάλκος Αντώνιος